Welcome to our website !

Czy jest sens cierpieć?

By 03:16

Dochodzi godzina 24, a doznałam natchnienia twórczego. Zawsze wieczorem rozmyślam o wszystkim jak większość ludzi. Postanowiłam więc zaplanować ten post.  Gdy wy go będziecie czytać na zegarku nie będzie godziny 24, a pewnie 12 rano.

Czy jest sens cierpieć?
Chyba każdy chociaż raz w życiu doznał bólu lub cierpiał z jakiegoś powodu.
Jedni mówią, że cierpienie jest bramą do nieba. Nie wszyscy są jednak wierzący.
Gdyby nie cierpienie tak naprawdę nie docenialibyśmy szczęśliwych momentów.
Mówi się "kto nie doznał cierpienia, nie może wejść w dorosłość''. Mimo mojego młodego wieku przeżywałam już ból czy cierpienie(większość z was również). Powoli przygotowuje nas  to do dorosłego życia. W nim czeka na nas więcej rozczarowań. Lepiej przyzwyczajać się po woli niż wskoczyć od razu na głęboką wodę. 
Gdy dopada nas ''zła moc'' zaczynamy zastanawiać się Dlaczego? Znowu ja? Czym zawiniłam?
Patrząc na to każdy tego doświadcza. Nie powinniśmy ulegać, tylko walczyć o lepsze. Myślę, że to ma sens. Ma nauczyć nas cierpliwości i odwagi, żeby walczyć.



Podobają się wam takie posty?

You Might Also Like

5 komentarze