Welcome to our website !

Popularność, hejt, ocenianie

By 07:49

Dużo osób pragnie lub dąży do zdobycia popularności.  W szkole czy w internecie. Są tego plusy: jesteś zauważana, lubiana? Ale także obgadywana. Zawsze znajdzie się grupa "hejterów", która Ci wszystko złe wypomni. Czasem mają rację, a czasem nie. Większość takich osób sama chciałaby być na twoim miejscu i najzwyczajniej Ci zazdrości. 

Dużo osób pochopnie ocenia,sama byłam ofiarą takiego oceniania. Dziewczyny z klasy do mnie się nie odzywały przez plotki osoby, z którą się pokłóciłam. Nie spytały o moją wersje...uwierzyły plotką(które były fałszywe, a one same się o tym przekonały). 
Każdy chyba choć raz ocenił kogoś po plotkach, gdy tak naprawdę nie znał tej osoby. Taka jest natura ludzi. 
Pamiętamy, że najpierw  musimy wysłuchać każdego wersji zdarzań, a nawet wtedy nie oceniajmy. Zostawmy to dla siebie.


Czasem słowa mogą ranić bardziej niż czyny.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. fajny blog zapraszam do mnie
    Follow:)robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń