Welcome to our website !

Too Much Information, czyli TMI TAG

By 16:22

Hej!

Dzisiaj przychodzę do was z pytaniami, czyli TMI TAG!!
To bez przedłużania oto pytania:


 1.Co masz na sobie?

Piżamkę haha

2.Czy kiedykolwiek byłeś zakochany?

nie
3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?

nie

4. Ile masz wzrostu?

165-170

5. Ile ważysz?

50-55 kg dawno się nie ważyłam wiec gdzieś w tej granicy

6. Jakieś tatuaże?

Jak na razie żadnych nie posiadam.

7. Jakiś piercing?

Tylko przebite uszy.

8. OTP ? (one true pairing) para filmowa, telewizyjna którą lubisz?

Jeżeli chodzi o serialowych to stawiam na Elene i Damona z Pamiętników Wampirów.

9. Ulubiony program (serial)?

Pamiętniki Wampirów, Słodkie Kłamstewka, Kumple czy American Horror Story. A z takich polskich lubie np. m jak miłość.

10. Ulubione zespoły?

To nie zespół, ale go najbardziej lubię słuchać wiec Eminem.

11. Coś, czego Ci brakuje? 

Czasów dzieciństwa

12. Ulubiona piosenka?

chyba nie mam

13. Ile masz lat?

we wrześniu skończę 16 lat

14. Znak zodiaku?

panna

15. Czego szukasz u partnera?

Nie mam jakieś określonej listy "czego szukam".

16. Ulubiony Cytat?

"Z biegiem czasu wszystko zmienia się każdego dnia
Rany, rany się goją, ale blizny pozostają niezmienne
Lecz jutro dzień dzisiejszy stanie w płomieniach
Rzuć zapałkę, podpal przeszłość"~Eminem


17. Ulubiony aktor?

nie mam

18. Ulubiony kolor?

niebieski,czarny

19. Głośna muzyka czy cicha?

zależy od nastroju 

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?

najczęściej zaszywam się w swoim pokoju i słucham muzyki :/

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?

10-40 min

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?

Około 30 min

23. Biłaś się kiedyś z kimś?

Tak na poważnie to raczej nie.

24: TURN ON. Co Cie kreci, co Ci się podoba u chłopców?

Jak są wysportowani hahah  jak ładnie pachną

25. TURN OFF . Co Ci się nie podoba u chłopców?

 jak nie są zadbani...

26. Powód dla którego zaczęłaś pisać bloga?

Hm przed założeniem bloga czytałam inne i spodobało mi się to 

27. Czego sie boisz?

PAJĄKÓW , horrorów brr nie lubię, igieł takich dużych jak pobierają mi krew

28. Kiedy ostatnio plakalas ?

Dziś:/

29. Kiedy ostatnio powiedzialas ze kogos kochasz? 

Dziś:/

30. Co oznacza Twoj username?

"Ameliada" lubię imię Amelia i jakoś tak mi przyszło do głowy. Nie ma głębszego przekazu.

31. Ostatnia przeczytana książka?

Hopeless, POLECAM GORĄCO!

32. Książka, którą aktualnie czytasz?

jak na razie nic nie czytam

33. Co ostatnio ogladałaś (serial TV)?

M jak miłość.....

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?

moja przyjaciółka

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms?

Mój ostatni sms "nie mam prostownicy" wysłałam do koleżanki...

36. Ulubiona potrawa?

pierogi ruskie, kasza jęczmienna.....

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?

Paryż,Hiszpania

38 Ostatnie miejsce w którym byłeś?

Jeżeli chodzi na wyjeździe to nie pamiętam.

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?

Jest dużo przystojnych chłopaków. 

40.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?

W policzek to jakoś pod koniec roku?

41. Ostatnio kiedy ktoś Cie obraził?

w tym tygodniu

42. Ulubiony smak słodki?

czekoladowy

43. Na Jakich instrumentach grasz?

grałam kiedyś na gitarze, teraz leży na szafie...

44. Ulubiona część biżuterii?

kolczyki i zegarki

45 . Ostatni uprawiany sport?

piłka ręczna, należę do klubu :)

46. Jaka piosenkę ostatni śpiewałaś? 

Sam smith - I'm not the only 
właśnie leci na esce haha

47. Ulubiony teks na podryw?

teksty typu "masz majtki w księżyce? Bo masz dupe nie z tej ziemi".

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?

Dla śmiechu owszem

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? 

z przyjaciółką



No to koniec. Cieszę się, że dotrwaliście do końca. oraz zachęcam was do zrobienia TMI TAG u siebie:)
Mam nadzieje, że dowiedzieliście się czegoś nowego o mnie.


Życzę wam Miłego Dnia:)
Do następnego wpisu!
Robicie mel b?

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Świetny TAG :)

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię kolor czarny :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę poodpowiadać na swoim blogu na ten tag <3

    Zapraszam do mnie http://zulka-zuuulka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię kolor czarny:)
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten tag :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tag . :))
    co powiesz na wzajemną obserwacje ? :)) - jak coś ja już obserwuję :))

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ukochany serial to też Pretty Little Liars <33

    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny tag ;) wyglad bloga bardzo mi sie podoba *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń