Welcome to our website !

Szkoła, brak czasu, hobby

By 09:11

Hej!
Przyznam się wam, że moje obowiązki zajmują dużo czasu. Jestem teraz w 3 klasie gimnazjum. Zawalają nas kartkówkami i pracami domowymi. Cały czas przygotowujemy się do testów.

Oprócz tego uczęszczam na treningi z piłki ręcznej(trzeci rok). Mam zajęcia od pon. do piątku 2 godziny dziennie, czyli 10 godzin tygodniowo. Dla nie których to dziwne. Dla nie to codzienność. Kocham sport, a najbardziej właśnie ten. Także jak mam zły dzień to zamiast powiedzieć komuś czegoś co potem mam żałować wole wyładować swoje emocje podczas ćwiczeń. Na prawdę pomaga...
Myślę, że każdy powinien posiadać jakieś hobby, które nadawało by naszemu życiu smak. Moim jest sport i blogowanie. Każdy ma inne zainteresowania, które powinien rozwijać. 
Powinniśmy gospodarować swój czas, zamiast bezczynnie go marnować.


W Poniedziałek gram mecz, wiec możecie trzymać kciuki :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. W pełni Ciebie rozumiem, też nie mam na nic czasu :/

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą. Warto mieć jakieś hobby, dzięki któremu nasze życie nie będzie nudne :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń