Welcome to our website !

Jędrna pupa!

By 06:12

Witajcie!


Przychodzę dzisiaj do was z wyzwaniem!
Tak dokładnie wyzwanie mające na celu ujędrnienie pośladków w 30 dni.
Pomyślałam nowy rok nowe wyzwania.


Już parę razy próbowałam wykonać te zadania, lecz kończyły się przerwaniem.
Nie miałam czasu lub po prostu nie chciało mi się.
Stwierdziłam, że tym razem będzie inaczej!
Mam nadzieje, że będziecie wykonywać je razem ze mną co doda motywacji mi oraz wam.
O swoich sukcesach możecie mnie na bieżąco informować.


Przechodząc do sedna, oto harmonogram:
Jako pierwsze oczywiście rozgrzewka:




Później przechodzimy do ćw na pupę:



Zdecydowałam się na mel b, gdyż wielu osobą przynosi wspaniałe efekty.


Do tego dołączam przysiady.
Zaletą tego są przerwy, wtedy nie wykonujemy ani przysiadów ani mel b.
Przysiady są dla was.
Niestety ja nie mogę ich stosować przez problemy z kolanami. :(



Oto parę obrazków, które mogę was zmotywować:


POWODZENIA!!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo ciekawe ćwiczenia : ) . Pozdrawiam !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna motywacja:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  4. przeglądałam sobie blogi i jakoś tak nagle wpadłam na Twojego i jeszcze akurat dodałaś notkę, na temat czegoś, czego miałam zamiar się podjąć! :)
    świetny i bardzo pomocny post :>

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kilka razy próbowałam tego typu wyzwań i zawsze mi nie wychodzi, mam nadzieję,że kiedyś się zmobilizuję! :)
    tutajewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń